21 dic 2013

INSTAMOMENTS

I'm home for Christmas! 
Ready to enjoy some weeks of good weather, family, friends and good food!
For now I leave you with some Instagram moments from last week in London.

1. Views from the Southbank Christmas Market // 2. It's raining outside? Let's bake! 
3. My Christmas wish list, everyone is allowed to contribute ;P // 4. Opera at the museum
5. Oxford street Christmas balls // 6. Bye bye my dear, see you next year
Follow me on @goldenpaillette
-----
Ya estoy en casa por Navidad! Ahora a disfrutar de unas semanas de calorcito, familia, amigos, buen comer 
y cargar las pilas para el 2014. Os dejo con fotos de Instagram con momentos de la semana pasada en Londres.

1. Vistas desde el Mercadillo Southbank de Navidad / / 2. Domingo de lluvia, así que a hacer pasteles!
3. Haciendo mi lista regalos de Navidad ... Todos podeis contribuir jajaj
4. Opera en el museo // 5. Bolas de navidad en Oxford street
6. Adiós querida Londres, nos vemos el próximo año
Seguidme en @goldenpaillette


4 comentarios:

  1. Preciosa selección!

    Un beso, guapa

    xx
    nAiLee
    www.naileechic.com

    ResponderEliminar
  2. I'm loving those Christmas lights and the picture of the Christmas balls, just being there, like floating or something. very cool! ;) enjoy the holidays, dear.

    Maiken,
    Maikeni blogi - part of me

    ResponderEliminar
  3. Ayy Londres en Navidad qué bonito tiene que ser y cómo me iba a poner yo de hacer fotos, jaja.
    Bonitos momentos los que nos enseñas siempre :)

    muaaak.

    ResponderEliminar
  4. aw your blog is so lovely! <3
    You really captures lovely moments

    sweet and sugars,
    DIAS

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...